Har bestämt mig...

Begravningen va jätte fin. Lugn, fin musik och fint. Precis så som personen ifråga hade önskat tror jag.
Jätte fint.
Så tragiskt alltihopa. De har fått en att tänka mera på livet kan jag säga. Att man ska ta till vara på de och inte bara gå och vänta på att något ska hända.
Man måste leva sitt liv till fullo. De e ingen som gör det åt en.
Så därför har jag bestämt mig för att söka in till högskolan till hösten 2010. Läser ju just nu till barnskötare, men vill utbilda mig vidare till förskolelärare. Ska satsa allt!
För detta är verkligen någonting som jag vill!! Älskar att jobba med barn. Dom e verkligen vår framtid och jag vill satsa.


Lillan mår prima. Underbar tid just nu. Trotset har dämpats återigen (tur de)
Så de e roliga dagar vi har ihopa.
M åker imorgon till USA en hel månad. Så de lär bli tomt här hemma. Men de går fort hoppas jag. Han kommer hem igen till jul iaf. Då får vi ta igen den tiden. Mys!

Kram på er alla

Lev livet medans ni kan

Kommentarer
Postat av: madde

usch vad tråkigt!!!



Du har verkligen tagit rätt beslut, klart du ska söka till högskolan och göra nått du vill!! =)

2009-11-17 @ 16:26:54
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Helen

Du har verkligen tagit rätt beslut!!! Man ska göra det man VILL här i livet! Barn är verkligen underbara och det är härligt att vara i deras närhet! Det är jättespännande att plugga, det är tufft, men samtidigt så gör man ju det man brinner för! Hoppas vi kan träffas snart! Tråkigt att M åker i väg, men en månad går fort ska du se! Kram Helen

2009-11-17 @ 19:42:29
Postat av: Johanna

du gör helt rätt...skall hålla alla tummar å tår för dig!! =)

2009-11-17 @ 19:55:44
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Bra beslut, tror du blir en ypperlig förskolärare!! Varma kramar vännen

2009-11-19 @ 14:53:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback