Fredagkväll

Tack för alla fina kommentarer!! Ni e så goa.
Ja idag är de fredag. Jag och lillan har varit ute och gått nu en och en halv timme. Blev en tur till havet först för lite lek i sanden. Fick knappt henne med mig hem. =)
Sen bar de av hem och vi har ätit lite lasagne. Nu e de mys i soffan.
Sen blir de väl att avvakta och se om M har tid att säga hej idag. Drygt att de e sex timmars tidsskillnad . Ja klockan är bara 11.14 där nu ... Hmmm..
Men  chattade igår kväll och allt va bra med honom. Resan hade gått bra osv.
Känns tryggt iaf.

Imorgon ska lillan på sitt allra första barnkalas. Hon är så spänd. Och jag mår dåligt över de.... de e så att hon aldrig har varit på kalas, hon har aldrig heller varit hemma hos ngn än själv o lekt. Dessutom är hon väldigt mammig just nu. Blir exempelvis helt hysterisk bara vid lämningarna på dagis. Så jag har bestämt att jag ska vara kvar på kalaset imorgon. Men de känns dumt. Vad ska andra tycka? Men men.... gör jag rätt?

Nej nu är de mys som står på schemat.

Puss & Kram på er
Trevlig Helg


Kommentarer
Postat av: Madde

hej hej!! vi hade barnkalas för selma i helgen, och givetvis fick föräldrarna vara med!!! dem är lite små att lämna helt själv på ett ställe dem aldrig varit på tidigare tycker jag!! och dessutom är det ju alltid kul att träffa föräldrarna och lära känna dem!! klart du ska stanna!! hur gick det??

2009-11-23 @ 17:16:05
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Hejsan vännen!

Längesen sist nu!

Hoppas det är bra med dig och Lillan!

Och att det går bra att vara utan M. När kommer han hem igen?

Många kramar till dig

2009-11-25 @ 15:31:52
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Klart du gör rätt, du vet ju hur hon är7reagerar så du kan nog vara en bra trygghet där i bakgrunden, säkert ingen som misstycker! När får du hem kärleken igen? KRAM

2009-11-26 @ 12:29:11
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback