Vabb dag

Ja natten har varit ett evigt hostande. Och hon har varit kokhet. Så febern tog nog henne i sina klor i natt.
Idag har hon ingen feber, men hostan är hemsk. Plus att hon e så trött efter allt hostande.
Ja man vet själv hur det tar på en att hosta hela tiden.
Så jag fick ringa jobbet och ta vård av barn idag.
KÄndes inget kul alls då dom redan va en man kort. Men de va ingen fara, ja jag kan ju inte ändå .
Men de känns så dumt. Allt sånt här ska alltid komma så olägligt. Men när är igentligen lägligt att bli sjuk.?

Så nu ska vi mysa och jag ska ta hand om min lilla sjukling hela dagen lång.
Älskade loppa.
De blir nog en middagslur för henne idag då hon är helt slut här.

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Usch stackars Cornelia, här kommer massor av krya på sig kramar från mig och Svea. Försök att mys och ha en så bra dag som möjligt tillsammans... Här har vi städat nu på morgonen så vi med gott samvete sedan bara kan njuta av dagen :-)



Kram kram

2009-03-31 @ 10:24:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hejsan hejsan gumman!

Tack för det fina du skrev.

Jag saknar dig maed jätte mycket ska du veta!

Mmmm jag längtar med till helgen då vi ev kommer att ses!!

Jo man vill ju ta det onda som dom små har och ta över det själv för det är det värsta som finns att se sitt barn dåligt!!



Men det är ju skönt för er då att få ha dagen tillsammans och bara mysa och så du kan ta hand om henne.

Du får krama och pussa henne från mig och Aron.

Vi älskar er jätte mycket gumman!

Ja vi kan ju höras sen så kan dom ju få säga hej på msn :)



He he jag har fått i mig kaffe nu iaf gumman, grabben har fått sin gröt.



Älskar er jätte mkt.

Puss gumman min!!

2009-03-31 @ 10:59:11
URL: http://zuperpappan.blogg.se/
Postat av: Nina

Men stackars liten =(

Ja det är ju aldrig lägligt att vara sjuk, men det är inget att göra åt. Dom små liven kommer ju i första hand!

Jag hoppas hon kryar på sig lill tösen!



Ska ut och gå med min kära mor nu!

Ska gå förbi hos Therese och hämta upp mina brädor som hon gjort =)

Sen ska jag å mamma ut å shoppa lite!



Ha en bra dag, mys med lillan!



Kram kram

2009-03-31 @ 11:12:21
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hoppas hon kan sova lite, min lilla prinsessa sove nu å har gjort det någon timma, så förhoppningsvis får man en glad liten tjej när hon vaknar! Och du, du har ju satt in 20 kr förmycket!!! Maila mig ditt kono nr så kan jag föra tillbaka dem.



Å, nu har nina hämtat sina brädor kan jag meddela ;-) Hi, hi blir som lite lustigt när det är flera man känner som kommenterar å gillar samma bloggar, vi är många som "känner varandra" endera live ellerr i bloggfävlden - kul!



Kram igen!

Kram kram

2009-03-31 @ 12:20:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kia

Men stackars tjejen! Ja, hosta är verkligen inte skoj. Här hostar Elina tills hon gråter. Har ringt ner på sjukstugan här och väntar på att de ska ringa upp. Bara de inte är öronen med nu. Orkar inte...

Skickar en krya på dig kram till lilla sessan!

Kram

2009-03-31 @ 13:46:31
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback