Sömntutor

Ja de är vi de.
Vi la oss vid middag och vaknade 2 timmar senare.
Lillan behövde verkligen sova middag idag. Febern har smygit sig på här nu.
Så en lur behövde hon allt.
Nu är posten intagen!
Två paket från Tradera. Me like
Och två avier. En från seLes, spännande.
Sen en från dunderbutiken ( lillans nattlampa)
Så de blir att knalla upp med en nerpackad lillan senare och hämta ut dem.
Man fick ej hämta ut före 17.00
Men men då hinner vi mysa och äta och allt.

Får väl tvätta lite oxå idag.

Brukar ni använda er utav Tradera? Köpa eller sälja? Vad i såfall?

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: carola

så skönt att sova middag tillsammans..



Jag har ett kul paket att hämta ut jag med, kommer inte iväg bara:)

Vad har du fyndat nu på tradera?? vilken str har hon..

Tänkte om jag ska sälja och du vill kolla först..

Nu ska middag fixas sen ska jag på påsk pyssel på öppna förskolan..bara vi vuxna

Kram på er båda

2009-03-31 @ 14:46:48
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: oliver max mamma caroline

jag brukar handla barnkläder och leksaker på tradera annars bra med dig??

mvh caroline

2009-03-31 @ 17:59:58
Postat av: Petra

Svar till Caroline: Okej ja där finns mkt sådant till bra priser! Jo allt e bara bra. Själv?

Kram

2009-03-31 @ 19:01:59
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback