Morgon mys

Så nu är vi uppe & pigga & glada. Eller ja glada, men pigga? Ehh nej.
Ska mysa med lillan sen ska hon iväg till dagis.
Sen e de "pappahelg" vilket hon ser fram emot. Och de e klart. Varannan helg, då blir det ju speciellt.
Hon har fin klänningen på. EN grön sammets klänning med fjäril, vita leggins med spets. (Ja jag vet vitt, men dessa e tåliga och sen gör de inget om hon får fläckar. Barn kladdar och så ska de förbli.
BArn e barn.

Ska vila idag och de ska kunna bli ngn tripp eventuelllt till Mikael i helgen.
Annars syns vi inte på sammanlagt 4 veckor. hmm... får ta en rejäl funderare. Tåg de orkar jag inte åka iaf. Så frisk känner jag mg inte.
MEn men somsagt vi får se.

Saknar mitt jobb. Ska bli skönt att jobba på måndag. Man saknar barnen där, fäster sig så fort.

Nej nu ska vi mysa, titta på svampbob =) och sen äta frukost. Kanske med tända ljus?
Mysigt.

Hur lyxar ni till er vardag med barnen?

Kram på er allihopa.
Höres i eftermiddag. ( Om jag kan hålla mig borta)

Petra

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad skönt du mår bättre! =)

2009-03-20 @ 07:56:44
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

God morgon, å så fin C låte! Värsta prinsessan! Och som du skriver barn är barn, klart de ska få söla!!! Vet inte hur många gånger jag byter på Svea på en dag... ;-)



Önskar dig en bra dag!



Kram

2009-03-20 @ 08:53:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja barn ska få va barn =) Lite kladd och klet har väl ingen dött av!

Jo du, Melvin fullkomligt ÄLSKAR badhus!

Har gett han som förslag att bli simhoppare =p

Han är ju fenomenal på hoppa trampolin!



Hoppas du kan ta dig till älsklingen i helgen!



Man vänjer sig faktiskt till slut att dom är borta varannan helg! Man har ju som inget val!

Men du ska tro att det är jobbigt att vara ifrån han i 2 veckor!!! Det är låååång tid!



Ha en bra dag =)

Kram

2009-03-20 @ 10:34:06
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej!! Jodå, man kan nog jämföra honom med en klåfingrig ettåring som precis lärt sej att gå! :p Men jag får se det som så och hoppas att han blir lite lugnare när han vuxit på sej lite! =)

Kan förstå att brädorna ger mersmak och man vill bara ha fler!

Måste nog kontakta henne och en bräda jag med snart!

Hinner inte svara dej mer på den Award jag fått från dej, mer än att jag blev mer än glad när jag såg det! Så gullig du är! =)

Få ta tag i det ikväll när jag slutat jobba. Är bara hemma en snabbis på rast nu.

Ha nu en underbar dag!

Stora kramar till dej!

2009-03-20 @ 10:49:04
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback