Mamma vet du vad?

Lill stumpan kom hem imorse kl 05.30
Pappan hennes skulle jobba och kunde inte tänka sig börja senare.
Så in med en ganska trött liten tös.
Tänkte  att hon skulle få sova tills hon vaknade sen åka till dagis en liten stund så jag hann vila upp mig ngt idag oxå.
E inte bra än. STruntsamma back to lillan.
Hon låg i sin säng och rätt som de va sa hon- Mamma vet du vad?
Nej svarade jag.
- Jag ska sova hos pappa en annan imorgon igen.
Sen somnade hon om.
Han hade sagt att i övermorgon ska du sova hos pappa igen, men de kunde hon ej komma på så det blev en annan imorgon.
GOa ungar

Sitter i telefon kö till Vårdcentralen.
Ska dit och titta så de e j är rs virus. Men de kan de ej vara.
Så de blir nog bra.
Mitt högra öra vägrar ge sig, såväl halsen.
Får se hur de blir med jobbet imorgon.  Jag jobbar em så jag behövs verkligen. Jag ska göra allt vad jag kan.
Men vill samtidigt inte riskera att smitta ner de små barnen.

Nej nu ska jag ta lite frukost sen vila vila och åter vila.

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så sött sagt av henne, barn säger å gör så gulliga saker! Hoppas verkligen du får bukt med baciller/virus så du slipper det onda. Din bräda är iaf på väg till dig nu :-)



KRAM

2009-03-18 @ 11:09:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Va gullig hon är =)

Låter ju trist att du fortfarande inte är bra =(



Ja allt är mycket lättare då man är två som delar!

Hoppas ni kan flytta ilag snart =) Så ni även får träffas mer. Det finns ju mycket man kan göra som inte kostar så mycket!

En picknick i skogen är ju helt underbart!



Vila nu och ta det lugnt!

Kram kram

2009-03-18 @ 12:21:10
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Eva

Nja, det vart lite halvdålig sömn men det beror nog mycket på att man inte kan ligga som man vill. Haha. Ja, han brukar vara borta 16 dagar i sträck och sedan komma hem och vara hemma i 12. Men han vart uppsagd i Februari och sedan dess har han varit hemma. Men nu fick dom in en massa jobb igen så självklart så ville han fara och jobba:) Men nu är han bara borta tills i morgon och far på Måndag igen. Känns riktigt skönt faktiskt:). Vad jobbar din gubbe med?

2009-03-18 @ 12:45:02
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det blir ju lite krångligare då båda har barn!

Hur träffades du och M?



Va mys pys med picknik i vardagsrummet! Bra lösning då du inte kan va ute!



Kram

2009-03-18 @ 15:13:27
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback