En glad tjej!

De va så underbart att hämta hem lillan idag från dagis!
Hon kom springandes. Ut och hämtade 2 teckningar på sitt fack som hon hade gjort. Va tydlig med att berätta att en var till mig & en var till pappa!
Sen på med allt själv, inget gnäll alls. Och detta är samma loppa som för 2 veckor sedan låg ner på golvet och skrek när jag fick tvångssätta på henne kläderna och nästa dra henne med hem.

Så de kändes underbart!

Sen kom ju pappa hennes och hämtade henne nyss.
Ska vara där tills ikväll.
Så kul för henne. Hon har saknat honom så.
Därför ska jag hämta henne först 18.30.
Så dom får lite kvalitets tid.
Min underbara lillsessa.

Vad ska man hitta på nu? Slappa? Känns skumt.
Nej bäst att städa lite. Tvätten e redan igång för fullt.
Vad är det med barn igentligen? De e så små men ändå blir de så mkt tvätt. Ha ha
Men men de ska få vara barn och barn ska få vara skitiga på kläderna så e de bara.

Kram på er
Petra




Kommentarer
Postat av: Nina

Här snurrar tvättmaskinen för jämnan!



Vill oxå gärna jobba med barn! Det har jag velat hela tiden. Ville gå Barn och fritid i gymnasiet men föll för grupptrycket och valde Samhälls istället! Mycket dumt val!



Men det låter ju jätte bra att det går bra för dig att studera =) Det är lättare att läsa då det är om något som man är intresserad av!

När kommer du vara klar med studierna?



Kram

2009-03-30 @ 16:01:04
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tävlingssugen?

Kika in hos mig i min nya tävling. Ett superfint silversmycke står på spel :-)

2009-03-30 @ 16:04:02
Postat av: Nita

Hmm, mitt namn o länk försvann... Det var jag som skrev inlägget ovan :-)

2009-03-30 @ 16:10:54
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback