Du e min mamma

Vaknade i morse av att lillan tittade på mig & sa - Du e min mamma. Jag älskar dig!
Då smällte jag kan jag ju säga. De gjorde inget att kl inte va så mkt. Jag bara log & kramade om henne.
Vi myste en lång stund. Fick lite sovmorgon idag iaf. Hon väckte mig först 07.45 idag.
Lyfte faktiskt upp lillan i min säng inatt innan jag släckte.

Idag mår lillan ngt bättre, får väl se hur det artar sig under dagen. Får stanna hemma idag så hon tillfrisknar helt.
Fast jag har däremot grymt ont i halsen & huvudet. De ska man vara glad för de e ju bevis på att man har ngt innanför. =)

Stor kram på er
Petra


Kommentarer
Postat av: Nina

Va gulligt sagt! Ens hjärta smälter då man får höra sånt! Aj aj att du klämde foten!

Hoppas ni har en bra dag!

Vi har varit ute och åkt skoter och grillat! Mums!



Kram

2009-03-15 @ 15:43:53
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback