Älskade dotter

Ja hon e riktigt dålig nu.
Febern har skjutit ihöjden som tusan.
Skulle nyss lägga henne. Då hon frös så mkt bäddade jag ner henne i sin säng sen gick jag ut för att göra välling. Och när jag kom in igen sov hon redan. Och detta e bevis på att hon e dålig. För hon kan inte somna sj, då blir hon super ledsen.
Jag fick tyvärr väcka henne då hon kräkts upp allt hon har ätit idag så jag kände att lite välling va nödvändigt. Hon drack nästan allt, plus att hon fick alvedon.
Jag gick ut för att diska nappflaskan. När jag kom in sov hon igen. Mammas nutta.
Ja jag kan säga att jag knappast väckte henne för att borsta hennes tänder.

Imorgon måste jag dock jobba då jag e insatt som vikarie för en annan som e sjuk. Men min ängel till mamma ställer upp. Jag jobbar bara 4 timmar så de känns bra.
Och lillan avgudar mormor så de känns tryggt.

Kram på er
Petra

Varit och hämtat lillans nattlampa med Barbapappa! Ska titta på den nu. Spännande =)

Kommentarer
Postat av: Kia

Men stackars liten. Ja, här var det hög feber ikväll med. Elina har inte velat äta speciellt mycket. Lite välling bara idag!

Hoppas att våra små snart är piggare!

Tur du har din mamma som kan vara barnvakt!

Vet hur det är när man måste jobba oxå...

Jag måste träna för min onda rygg. Men ikväll kände jag mig omotiverad!

Kram

2009-03-31 @ 19:24:51
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Kia

Ja, mammas stora kille! Fattar inte att han är 7 år. Otroligt! Kram

2009-03-31 @ 19:25:54
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Kia

Men du är för gullig! Ska ge henne en kram från dej nu! Kram kram kram tillbaka!

2009-03-31 @ 19:26:59
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Mikael

Jo jag vet att du finns här för mig gumman och det är jag tacksam för!

Krama om och pussa Cornelia från mig.



Älskar er massor puss puss

2009-03-31 @ 19:36:17
URL: http://zuperpappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback