Överraskning ja!

Ja de va en stor överaskning!
Men jag & Mikael hade rätt iaf. Vi har eller hade rättarsagt gissat sen i februari att de va bröllop på g. Men sen ju närmre vi kom desto osäkrare blev jag. Men ja, Mikael o jag hade rätt. *ler*
Vad hjälper de nu. ha ha

Men sagolikt de e vad bröllopet va. Kunde inte låta bli att tänka på vilka två som saknades där bara.
Men man kan inte få allt här i livet. Festen va underbar o bröllopet kunde inte ha varit mysigare och bruden va så vacker. Min underbara mamma stod brud. Åhh de va underbart.
En fantastisk känsla som e obeskrivlig. Jag kände ren o skär lycka när jag såg dom två framme vid altaret. Lycka blandat med stolthet. Stolthet över min underbara o vackra mamma.

Bilder kommer ikväll, lillan e äntligen hemma och nu ska vi mysa innan hon ska nattas.
Kramar på er

Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback