De va de...

Ja nu har ännu en helg gått.
Underbara mamma har varit på ullared. Fick lite smått o gott!
Skulle fota men som vanligt e bat slut i min kamera. ska fixa de,
Fick en underbart söt handväska. Så fin så.
Lillan fick en klännig en kjol o strumpor! lycka!

Ja nu e de ny vecka imorgon. Min näst sista. Känns skumt. 1 1/2 år sen e de slut. Kommer att sakna barnen massor. Men får hälsa på då & då.
Man fäster sig snabbt vid de små. Man träffar ju dom varje dag så gott som ...

Nej nu ska jag snart krypa ner.

Kram på er & sov så gott
Petra

Kommentarer
Postat av: Nina

God kväll vännen!

Äntligen har jag fått till mitt inlägg, efter 3 TIMMAR!!!

Du verkar ha sån underbar mamma du!

Inatt fuskar jag för första gången sen Melvin va typ 3 år. Han får sova i våran säng! Det har aldrig hänt! Men kände att jag vill ha han nära!

Många kramar till dig!

2009-06-21 @ 23:00:22
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack för dina stöttande ord, det betyder enormt. Just nu fuknar jag knappt, kan inte fatta att man kan sakna en hund så mycket, det gör rent fysiskt ont inuti mig och hjärtat gråter... Usch. Men jag vet att vi tog det enda beslut vi kunde ta.



Hoppas du får en fin sista vecka med "dina" barn. Är det ett vikariat du gått på som slutar nu eller? Kram

2009-06-22 @ 08:08:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: carola

hej gumman..



Tack för dina gulliga ord..:)

Ullared, dit vill jag också..Ska dit i höst så är det bara..



Jag liksom "luran" hoppas du får en bra sista vecka med dina barn..

massa kramar

2009-06-22 @ 10:37:52
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: madeleine

Nu är jag hemma igen efter 4 dar i åhusstuga :)

Snart ska jag äta mat å plocka i lgh å lyssna på kings of leon



saknar dig gumsan KRAMAR I MASSOR

2009-06-22 @ 11:08:20
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja tiden går så fort, Sam är stora pojken nu ju!

Helt otroligt ju!



Har väl inte sovit så där jätte bra inatt! Melle har pratta i sömn och tagit täcket av mig och sparkat mig! Är inte van att ha en 8 åring i sängen!

Ikväll ska han på cirkus =)

Och sen ska han följa med Mikaels kusinbarn och sova över hos dom i deras stuga! Så inte förrän imorron kväll far han tillbaka till sin pappa!



Ha en fin dag med "dina" barn!



Kram kram

2009-06-22 @ 11:25:41
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Petra

Länge sen jag var inne hos dig :( Har haft problem med din och några andras bloggar. Texten har varit superliten, så jag har inte sett vad det stått. Konstigt?? Men nu har vi fått nytt modem, så jag kan äntligen sitta vid den vanliga datorn :)

Så jag har lite att ta igen..

Hoppas allt är bra med dig, har ju förstått att du varit lite dålig, inget kul :(

Vad ska du göra nu efter att du slutat på jobbet. Är deu skola som gäller för dig?

Massor av kramar till dig

2009-06-22 @ 17:54:46
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback