Tomas Ledin & Linedance

Två udda kombinationer ha ha
Lillan sov hos sin pappa igår då hon ska vara hos mig även denna helgen då de e hans.
SÅ dom hade egen tid igår. Jag passade på att åka in till Kristianstads dagarna. De va första gången på 3-4 år.
Madeleine och jag åkte in & träffade först M & L & sen en annan kompis till Madeleine en till L.
De blev först Langos! Första gången för mig!! Ha ha
Men de va helt ok. Gott, men inget man äter massor eller ofta av tycker jag.
Men helt klart gott.
Sen blev de en öl/cider för grabbarna i öltältet medans jag & Madeleine tittade på Linedance.
Sen bar de av ner mot tivoliparken där Tomas Ledin skulle spela. Vi satt utanför , men hörde lika bra ändå. Såg honom dessutom närmre än de flesta inne på konserten. DÅ han kom gående innan alltiopa från sitt hotell rum och gick ja... 20 meter kanske bredvid oss.
Har fotat ha ha syns bara bakifrån. Men de e han iaf!!
Foto från igår kommer sen,
Ngt sjukt kul alla hade åt mig & Madeleine då vi hade likadan kläder nästan ha ha inte meningen...

Men de blev tidig hemgång, lillan kom ju nu 06.40 i morse och jag fann inget mer i av att gå och se alla aspackade människor och fulla fjortisa i stan.
Nej tog bussen hem istället & hade de mkt trevligare där =)

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: carola

va härligt du fått haft det..

Så skönt..



Längtar så efter en kväll med tjejern jag också...Ta en cider eller 2..

Här är det värsta regnovädret..spännande att kika ut och se träden falla:)

kramisar

2009-07-09 @ 12:51:56
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket =)

2009-07-09 @ 21:09:57
Postat av: Johanna

tack så mycket =)

2009-07-09 @ 21:10:15
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: madeleine

tack underbara du för en trevlig kväll vi hade rätt skoj åt min gammla skolkamrat iaf :P HAHA !!



kramar i massor

2009-07-10 @ 00:52:44
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback