Tokidé

Ha ha
Va ute och promenixade med lillan innan idag.
O kom på den geniala iden om att jag & lillan skulle byta rum med varann och därmed skulle lillans rum slippa vara ett "genomgångsrum"
Dessutom så har hon sovit hos mig de senaste veckorna då hennes rum aldrig blir riktigt mörkt, dessutom när jag har gäster så e de strax utanför hennes gamla rum.
Invecklat lät de, men men nu e de fixat iaf.
Massa bärande o så , men nu e rummen bytta.
HOn leker för fullt i sitt "hus" som hon kallar de nu när hon har dörr o allt.
Lilla snuttan.
Gjorde en rejäl rensning utav hennes leksaker oxå, som man samlar på sig. =)

Nu vankas de lite mackor & youghurt.
Tänker på Madeleine idag som e hos doktorn. Gumman du måste va stark, vi fixar detta!

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter ju som en riktigt snille-blixt! win-win liksom. :o) Hoppas ni blir nöjda och glada och sover bättre båda två nu då.



Kram

2009-07-07 @ 15:32:55
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad mysigt att byta rum, nu längtar jag tills sveas rum är färdigtapetserat så jag får fixadet... Visst var det brädan så älskad från första stund? 50 kr + 10kr i frak - känns det ok? Maila mig även din adress igen, har haft problem med mailen så allt är borta :-( Kramar i massor!!!

2009-07-07 @ 16:01:59
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Men va roligt med lite ombyte =)

Kan tro att Lillan tycker det är roligt nu med ett "nytt" rum! Å en egen dörr!



Kramen

2009-07-07 @ 19:37:58
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej!

Jodu, Mamma Mia är nog en film som jag skulle kunna se om och om igen. Så bra var den och är man inte glad innan man sätter sej och ser den, så lär man nog vara sprudlande glad när man sett den! =)



ja, nu ser du till att vara frisk vännen!! ;)

Inga flera sjukshus besök för ett tag nu. Nu får det allt räcka med dom.



Idag har det varit en dag inne. Man har frusit bara man tittat ut och ännu mera dom svängar jag varit ut med Asterix. Så jag hoppas värmen kommer tillbaka snart igen.



Roligt med lite ombyte där hemma. Kan tro att Lillan tycker att det känns roligt med ett eget hus med dörr och allt! ;)



Hoppas er dag varit bra!

KRAM KRAM

2009-07-07 @ 21:13:17
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback