Lördag

Ja nu var de helg. Skönt, eller ja... vad gör de igentligen för skillnad mot en vanlig vardag nu under semestern :)
Ja ja, skönt e de iaf.
Har lillan även denna helg, fastän de e pappans. Ja då jag ska lämna henne måndag förmiddag och vara utan henne 2 veckor så ville jag ha henne även denna helg.
Så de blir väl lite extra mkt mys idag skulle jag tro... mm om de går, för allt jag gör e så fel ju. Trots trots trots ännu.
Så de ska bli skönt på ett sett att ha "semester" , men efter två timmar utan henne kommer saknade att hoppa på mig. De vet jag ju.
Älskar denna underbara unge mest av allt i hela världen. Ändå kan man känna sån oerhört ilska och trötthet när dom e som värst.
Men dom menar ju inget illa, de e ju en fas dom går igenom. Dom mår minst lika dåligt själva. Men de e tufft, de e de.

Idag blir de väl en tur till lillans farfar, där e besök nere från Nässjö som vi gärna umgås med.
O lillan får en lekkompis på ett. =)
Fast hon bråkar mest därborta med mig. Så pinsamt, igår spottade hon o sparkade mig... jag har INGEN ork kvar alls.
Och hemma spottade hon igen och kallar mig fula saker jag inte ens förstår var hon har hört... de tar hårt.
Jag grät som bara den...

Hoppas ni har en underbar dag idag allihopa.
Själv kommer jag att gå på tå för att försöka slippa utbrott.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så jobbigt vännen, men du resonerar så rätt, det är jobbigt för henne med... en fas som man måste igenom... Och jag blir så arg på mig själv, jag kommer aldrig iväg med paketet, som plåster på såren skickar jag med en exra sak till lillan, men det blir nog inte heller idag jag kommer iväg. Är lite mycket just nu av olika anledningar som gör att jag inte kan smita ifrån här hemma, mannen bygger + att jag fixar in för morgondagen (fyller år då) Men jag lovar att få iväg paketet å det snaraste, okej? Massor med kramar till dig, du fixar detta, även om det måste vara tufft!!!

2009-07-25 @ 11:11:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kia

Men vännen! De är jag som ska vara glad över att ha dej som vän.

Jag vet att de kommer att bli tufft att vara utan lillan. Men som vi vet båda 2 är detta de du behöver. Även hon. Att få ungås mer med sin pappa!

Kraaaam på dej!

2009-07-25 @ 17:19:12
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback