Jaha så vart de fredag

igen...
värst va veckorna går fort.
Lillan ska sova hos sin pappa tills imorgon, sen skulle han iväg med sin nya tjej någonstans där barn ej fick vara med. hmm
ja ja jag e glad för jag får hem henne. =) Mys i massor imorgon med andra ord.
Idag vet jag ej vad som händer. Madeleine och jag skulle kanske hitta på ngt under dagen, ikväll får vi se vad som händer. Jag har för mig att jag & MB bestämde att hitta på ngt ikväll, får se om jag hade rätt eller ej.
Annars blir de soffan ikväll med med en film eller två.
Blir ju ingen sovmorgon imorgon då lillan kommer redan 07.00 Gäsp!

Söndag lär väl bli en slappe dag då oxå, ska iaf försöka komma iväg på marknad här i närheten. =) En marknad per sommar hör faktiskt till . SÅ de de bara! Eller hur Madeleine?! Fast Mr D säger annat. ha ha vi kanske vill se tofflor?! Ler

Vilket skit som sänds som barnprogram nu igentligen, lillan sitter här bredvid mig i soffan och mornar sig till nickelodeon. De va iaf bättre än morgonlovs programmet tycker både hon & jag.
VArför kan de inte vara som när man själv va liten?? Oj va gammal jag lät där.
Men vad var de för fel på björnes magasin & fanns de ngt bätte sommarlovsprogram än Tippen?!
Ja ja man får väl acceptera att de inte görs lika bra barnprogram längre.
Trist...

Kram på er
Nu e de frukost som ska dukas fram till mig & min extremt trotsiga lilla dotter

/Petra

Kommentarer
Postat av: carola

vill bara kika in och önska er en trevlig helg..

Vi far ut i skogen,räkna björnar:)



Ska bara vara, spela spel, titta på film och MYSA..

Massa kramisar

2009-07-10 @ 09:56:45
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: madeleine

JAA minst en marknad helt klart å ja vi kanske vill se tofflor :P HAHA !!



jaaa vi stirra rätt mkt innan det är sant :S

KRAMAR I MASSOR

2009-07-10 @ 11:17:51
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback