Härligt härligt

Vi vandrade ut fem över nio, & kom hem alldeldes nyss!
Så skönt ute.
Vi gick inom biblioteket osså och lånade varsin bok!
Ikväll när lillan lagt sig ska jag duka upp ett gotte bord till mig med godis & chips & loka! MUMS!
Kan säga att jag längtar lite.
=)
Nej nu ska vi äta lunch , sen ska vi ju ha kalas för dockorna & nallarna.

Skulle haft kameran med mig då vi nästan blev attakerade av alla ankor när vi va nere & matade dom! Dom fullkomligt sprang emot oss. Blev ngt rädd faktiskt då de var på väg upp i vagnen ett tag.

Blev en del steg.
Uppe i 11035 steg nu.
Ska städa lite här hemma & "jaga" steg. Kanske kan kalaset innehålla disco?! =)

Kram på er
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback