Glass Vs Banan





En banan tack!
Hmm känner mig ngt duktig som avstod god vanilj/ gräddkola glass nyss när lillan fick en tallrik, jag tog en banan.
Men men imorgon får jag min belöning! Då ska jag äta gottis. =)

De va verkligen en lugn dag på jobbet idag. 9 barn. Perfekt på en fredag.
Fick ihop 10000 steg fram tills jag gick från jobbet. Har nu 14075.
Men jag & lillan tänkte ta en tur till en lekplats lite längre bort.
Blir de fler steg tihi!!
De som var tanken först & främst. Ush va illa de lät. =) Nejdå tanken va ju förstås att lillan skulle få gunga. (fastän vi har en gunga hemma i trädgården)

Blir lite pluggande ikväll när lillan lagt sig. Sen tv:n
Kom just på att det är Lets dance!!

Kram på er
Petra

Bild lånad från recept.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback