Får jag ha kjol?

Saknar min lilla skrutta redan. BLev inget bra i morse. Upp tidigt , lämnades redan 07.00. Men vad gör man? Jobba måste man ju. Min lilla loppa hon e bara för go.
Hon väckte mig 3.05 i natt och frågade om hon fick ha strumpbyxor och kjol idag på dagis.
Ha ha ha
Kan ju tillägga att hon hade kjol idag på dagis. =)
Nu är hon hos sin pappa och ska vara där till måndag eftermiddag.
Saknaden är stor, men hon älskar sin pappa givetvis så hon måste få vara där oxå.
Synd bara att vår morgon inte blev så bra, de va med gråten i halsen jag lämnade henne på dagis.
Ringde dom senare, men då va allt bra med henne igen. Hon va glad.
Antar att hon kände att jag tyckte att de va lite jobbigt att lämna henne i morse.
Barn e smarta dom känner sådant.

Kram på er
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback