Underbara lillan!

Hej hopp!
Idag sker de!
Idag kommer M hem!!
YES YES YES!!!!!
Ine många timmar kvar. Bara 5 faktiskt! =)

Gick upp rätt sent idag. 9.00. Lillan sov länge.
Sen mådde jag inte bra alls. Fick ett skov (skumt när jag fick behandling i torsdags) så jag hade sån kramp i magen. Till slut bäddade lillan ner mig på soffan och "läste"högt ur sin bok för mig. E så lycklig som har fått en sån underbar dotter som hon.
I eftermiddags mådde jag bättre så då bar det av till byns gotte affär där lillan fick inhandla lite lördagsgodis!! Hon åkte pulka dit & hem och jag slet och drog ha ha ha bra träning de ni! =)

Nu e lillan spänd som en fiolsträng, hon ska nämligen sova hos mormor sin ikväll. Hon e så glad för de. Har tjatat om de sen i morse ha ha

Kram på er
Nu måste jag ducha och fixa till mig jue!
/Petra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha, det riktigt mys ikväll ;)

2009-12-19 @ 17:38:41
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha nu en underbar kväll!!!! ;-)

2009-12-19 @ 18:11:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: madde

vilken tur att lillan kunde sova hos mormor så du och M får en mysig kväll bara ni två!! det kan nui ju behöva!!



dem små är ju försöta när man inte mår bra själv...bäddar ner än , ska läsa och selma brukar även pussa mig på pannan och säga sov nu lite mamma. hahaha!! dem är för roliga och mysiga!! =)

men dem lär sig från dem bästa...MAMMORNA!! ;)



hoppas ni hade det mys igår!! =)



kram

2009-12-20 @ 08:21:28
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback