Nattelinatt

Eller kanske inte... Hmm inte trött ikväll.
Men lika bra kanske ändå. Snart iaf. FÖr imorgon kommer lillskruttan hem och då är det allt bäst att vara pigg ha ha.

Denna veckan blir de fullt ös. Imorgon ska jag åka och ta blodprover inför behandlingen på onsdag.
Sen måste jag skriva ett arbete jag inte visste jag hade som ska vara klart på fredag senast och där ingår även ett arbete med dokumentation från mitt "jobb" Kul men stressande.
så de lär jag få hålla på med hela veckan. Onsdag 07.00 är det luciatåg på lillans dagis. SÅ mysigt. Och iår ska lillan vara lucia. De andra åren har hon varit tomte. Men nu i år blir de lucia krona och hela kittet. Ska bli kul.
Efter luciafirandet blir de in på sjukhuset och få min behandling utav Remicade. Den jag tar för min Chrons.
Sen får man väl se hur man mår efter de.
Och på LÖRDAG kommer M hem! ÄNTLIGEN!!!

JA jag tjatar massor om hans hemkomst. Men 5 veckor är LÅNG tid att vara utan varann.
KAn ju alltid hoppas att han har saknat mig lite iaf. ha ha
Men jag har saknat för oss båda. Ler

Nej nu ska jag hoppa runt i alla bloggar och uppdatera mig, sen måste väl sängen värmas upp tyvärr.
Längtar så tills jag har sällskap. Mysigt att somna i M:s famn. Känns tryggt och mysigt.

Kram på er
Godnatt & sov så gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback