Julklappar!!

Ja då har man varit och stressat i stan med syrran & hennes kille! De blev en del klappar inköpta faktiskt!
Har bara M:s paket kvar! De allra svåraste. Hmmm... Men men jag kommer nog på ngt.
=)
Jag syrran & hennes sambo har alltid så kul tillsammans. Men jag gjorde bort mig som vanligt. HA ha varför lyckas jag alltid med detta?! Stod och fjantade mig på OnOff och fick en riktigt skum blick av en kille där. Oops! Men va fasen de bjuder jag på. Vi hade kul iaf.

Pratade med lillan på telefon i morse. Så glad hon va. Härligt att få höra hennes röst. Mammas lilla loppa!

Ikväll blir de tjejkväll hemma hos Johanna.
Ska bli så kul! Har inte setts på länge, så de blir nog massa pladder om allt. Skojsigt värre.
Sitter här nu och väntar på att M ska komma in på skype så vi kan "ses" lite idag, sen åker han in till New York över helgen för att få se och uppleva staden! Avundsjuk? jag? Nejdå ha ha...

Kram på er
/ Petra

Kommentarer
Postat av: marie

Hoppas ni hade en trevlig tjejkväll!!

Skön söndag på dej! Kram

2009-12-13 @ 12:39:28
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för igår och idag.. mycket trevligt=)

2009-12-13 @ 21:02:26
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha vad skönt du äntligen är hemma... :)

jag såg ju där stod kyrkogården, men den ligger ju där dom kört innan...men tydligen inte haha

2009-12-13 @ 22:37:10
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback