Award/Utmaning



Fick denna award av Johanna
Och den kom tillsammans med en utmaning.
Det är att berätta 10saker om mig själv.


1. Jag är extremt blyg när jag träffar nya personer.
2. Lider av Epelepsi & Chrons sjukdom.
3. Är sjukt mörkrädd.
3. Älskar att handla julklappar & presenter
4. Är tyvärr en väldigt funderande människa. Tänker och oroar mig alldeles för mycket.
5. Jag älskar julen.
6. Starkt beroende utav min dator och min mobil. De är mina respiratorer =)
7. Beroende av Greys Anatomy!!
8. Lysemelk är mitt älsklingsgodis! Finns inget godare.
9. Hatar att äta frukost. Men man måste ju tyvärr ändå.
10. Gillar mat! Mat e gott. Alltid =)

Utmanar

Nina

Therese

Malin

Sara


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Tjingeling vännen! Ska klura på denna å ta tag i vid tillfälle då jag har tid å inspiration :-) Hoppas du får en fin lucia/tredje advent! Kram

2009-12-12 @ 22:42:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Har ju glömt bort detta... ska genast klura ut tio saker om mig

Tack :)

2009-12-16 @ 18:37:49
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback