Tävla!!!


Busbyxan är en överdragsbyxa i slitstark norsk bävernylon av högsta kvalitet.
Lätt att ta på, skön att ha på!
Den står emot fukt och smuts - perfekt för årets alla utelekar.
Byxan sys i sex färger: cerise, grå, brun, röd, blå och svart.
man kan få den i två olika modeller - med eller utan resår under foten.





"Jag är med och tävlar hos CREYLA om ett par slitstarka överdragsbyxor från Busbyxan.se.
 Var med och tävla HÄR du också!"


Tävlingsregler:
Om du har en blogg så kopierar du bilden och texten ovan o publicerar hos dig. Du som inte har blogg tipsar ist 5st vänner via mail, skicka också ett mail till mig ([email protected]) så jag ser att det är rätt.

För att din lott sedan ska vara giltig så måste du i en kommentar till detta inlägg lämna ditt NAMN, MAIL/BLOGGADRESS  samt länken från din blogg. Skriv också vilken färg och storlek ni önskar på byxorna om ni vinner.

Tävlingen avslutas 13/9 kl 21. Vinnaren utses genom lottning.

LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du vill vara med och tävla. ^^



Jo, det är ganska bra här hemma. Ludwig håller på att få tänder och har inte varit på sitt soliga humör men nu sover han gott iaf så jag hoppas han fortsätter göra det hela natten. Jag kommer iaf sova som en klubbad säl känner jag. :o)

Kram

2009-08-24 @ 22:37:09
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback