Simple Red

Nu e jag hemma igen.
Eller ja, de har jag varit ett tag. Jag cyklade och hämtade lillan, la henne och har nu svarat på kommentarerna jag fått =)
Tack!

De blev en långis idag somsagt. Oj oj oj va de blåste. Bakifrån visserligen men från sidan. Så de va inget kul precis.
Va strax över 2 mil lång sträcka hemmifrån till pappa (mamma & pappa e skiljda men bor rätt nära)
Jag gick och gick och gick idag. Benen de flög fram först.
Sen började de kännas i RUMPAN . Hmmm till slut så brände de riktigt i rumpan.
Jag hade samma tempo hela vägen. Jag va livrädd för att stanna eller sakta ner. Va rädd att jag skulle ge upp då.

Lyssnade på Lugna favoriter hela vägen. Dom hade en tävling, de lottade ut Simple Red biljetter.
Jag fick för mig att vinna dessa. Therese du dök upp i mina tankar du som vinner allt =)
Så jag gick där och inbillande mig att jag fasen skulle ta hem dom biljetterna, så skulle jag och Mikael gå på deras konsert. Allt man skulle göra va att bli samtal 10 när man hörde en av deras låtar spelas.
Ha ha ha där kommer kruxet in. Jag vet ju inte vilka låtar dom gör?! Jag har noll koll på Simple Red. SORRY!

Så nej de blev inga biljetter där inte. Va de du Therese som tog hem dom?
=)

Nu är de slappning i soffan som står på schemat. Greys Anatomy börjar ju nu kl 21.00!!!!


Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Nina

Kan förstå att du har ont i rumpa och fötter!

Det är ju helt otroligt va hurtig du är!

Tittar självklart på Grey´s jag med!

Love it!



Ja jag hoppas Melvin blir frisk snart! Inge kul att han ska va förkyld nu när han har påsklov å allt!



Mikael, pappa och lillebror är ute och kör skoter så jag väntar på att dom ska komma hem. Har ju inte hunnit träffa min älskling nått idag =(



Kram till dig min goa vän!

2009-04-15 @ 21:10:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejj! Fin blogg du har! =D

Titta gärna in på min blogg, om du har tid ;)

2009-04-15 @ 21:15:41
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo barnen här uppe har påsklov vecka 16.

Så jag hoppas han kryar på sig!



Ja jag längtar tills imorron då vi ska ut och äta =) Mums!



Känner fortfarande hur arg jag är på att ditt ex inte har en ordentlig bilstol åt C! Grrr och morr!



Nej nu ska mammas naglar oxå fixas!



Kramen vännen!

2009-04-15 @ 21:28:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, va duktig du är som knatar på så långt! Önskar jag hade motivationen också!



Hoppas ni haft en fin kväll, kram Jenny

2009-04-15 @ 22:03:30
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, så trött o ska stupa i säng men vill bara säga go natt först! Kram Jenny

2009-04-15 @ 22:35:06
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi, hi du är för rolig och go du vännen - men näe, jag kan inte en enda av deras låt så där vann allt någon annan ;-P skrattar Så produktiv du varit, jag missar ju så mycket när jag arbetar, men nu har jag strax läst ikapp allt :-)

2009-04-16 @ 21:47:30
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback