Magont

Sitter här i soffan, kan inte sova.
Väntar på att min lillsessa ska komma hem så alla tankar döljs.
Allt bubblar inom mig just nu. Alla frågor som jag aldrig får svar på.
ALla kramar jag aldrig mera får känna, aldrig mer få andas in hans ljuvliga doft genom mina näsborrar.
Aldrig få skratta så där hysteriskt som bara vi kunde ihopa, aldrig få lyfta luren för att berätta om sin dag eller att få höra om hans.
De är de värsta. Att aldrig mer få höra varken hans eller hans sons röst. De bränner i min mage av bara tanken.
Bränner i ögonen. KAn inte gråta mer, finns inga tårar kvar´.
De e helt tomt.
Känner hur min andning blir tyngre och jobbigare.
När fan ska detta sluta?!
¨Jag hade ju träffat min drömprins trodde jag. Jag va ju kvinnan i hans liv fick jag ofta höra, och han va mannen i mitt såklart.
Men de kan inte varit så. För då hade det inte hänt.
Då hade jag inte suttit med en stor klump i magen nu och hållt på att kräkas av olustlkänsla.


När ska det vända?

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Önskar jag kunde ge dig ett svar på den frågan... men det vänder... även om det gör ont och tar tid. Du är värd så mycket bättre, en som tar hand om dig och lillan, får er att känna trygghet och finns där för er oavsett vad. Älskade vän... tänker på dig!



KRAM

2009-04-25 @ 12:41:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja jag förstår att du mår dåligt. Huvva, tycker så synd om er.

Men jag kan fortfarande inte släppa tanken på att självaste anledningen att han gjorde slut, inte stämmer riktigt! För hur kan två personers åsikt om varandra ändras så fort?! Nej.. Det är något som inte stämmer!

2009-04-25 @ 12:43:53
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: sara

Har som tur är aldrig upplevt den hemska känslan som du måste känna nu. Känslan att vara totalt död inför någon annan. Det måste vara fullständigt tomt inombords.

Tänker på dig, trots att vi aldrig möts.... kram

2009-04-25 @ 14:33:40
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Kia

Min gumma. Hoppas att du mår lite bättre ikväll. Kram kram

2009-04-25 @ 20:58:52
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

hoppas så att du och lillgumman haft en mysig lördag..

Att du fått annat att tänka på..



tänker på dig..inte mycket till hjälp kanske:)

massa kramar skickar jag dig...

2009-04-25 @ 22:56:18
Postat av: carola

god morgon hjärtat..



Hoppas så att solen ska skina på dig..Att du kan känna glädje och lust igen..

Önskar jag kunde säga eller göra något för att lindra din smärta..



tänker på dig...

2009-04-26 @ 08:31:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback