Hugo

Ja ni de e fortfarande skit, men de lär de vara ett bra tag till.
Dagarna dom kryper fram. Jag kommer på mig sj med att sitta och komma ihåg allt som jag ska berätta för Mikael när han ringer. Så som vi alltid gjort. Men just ja. Vi kommer aldrig mer att prata ju.
De smärtar.

Men de ska komma in en ny "Man" i mitt liv. På onsdag så ska vi hämta hem en liten vovve som jag och lillan ska ha. En hugo!
En liten liten hugo. 3 år gammal. De va mammas idé så att vi ska ha ngt att göra, sluta tänka hela tiden. Och jag hare velat ha hund länge. Så de ska bli mysigt!

Ha en bra dag!
Kramar
Petra

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Meeen så kul med vovve!!! Vad är det för ras? Kan lova att ni kommer att få le och tänka på annat när Hugo kommer in i ert liv!!!



Massa kramar till dig vännen!

2009-04-26 @ 12:02:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jisses sicken söting, och är han 3 år slipper nu ju allt med rumsrenhet osv som vi kämpar på med nu med bus! STOR kram!!!

2009-04-26 @ 12:21:59
Postat av: sara

Vad kul för er med en hund... jag var så tveksam till att köpa hund, men nu när vi väl har vår lille Hubbe så kan jag inte fatta vad jag tvekat om. Han är världens goaste.

Vad är det för ras på Hugo?

Hoppas du och Lillan haft en mysig helg trots alla tråkigheter. Här har vi haft det riktigt mysigt och varmt. Varmt har väl ni också haft, vi bor ju inte så himla långt ifrån varann :)

Kramar till dig....

2009-04-26 @ 17:09:31
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Malin

Men så roligt med en liten vovve vännen! =) Det kan ni behöva! Något annat att tänka på! Och jag lovar att ni får lite annat att tänka på när han kommer in i erat liv, även fast det känns tungt just nu. Men det fungerar, jag lovar! Mitt liv förändrades mycket när jag skaffade Asterix. Så jag hoppas att även det kommer att bli bra för er och att du snart mår lite bättre min vän!

Det behöver du!

Tänker massor på dej och hur ni har det!



Stora kramar till er!

2009-04-26 @ 18:35:21
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Kia

Åh, vad skoj! En liten sötnos! Skriver som Therese. Lättsamt att ta en hund som redan är rumsren. Nu kanske du får annat att tänka på gumman!

Stor kram till dej och sessan!

2009-04-26 @ 19:23:52
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback