Cykla cykla cykla!!

Lillan e hemma!!!
Och vi har cyklat! MASSOR
Först till lekplatsen sen till statiol för att köpa glass, sen blev de en tur till hennes farfar och sen hem.
Hon e ju så stolt så klart att hon lärt sig cykla själv.
Men nu e hon allt trött i benen. =)
Men jag kunde inte annat än at fälla en tår, för nu cyklar hon klockrent! Inte så där hackigt som i fredags.
Min lila loppa börjar bli stor.

Nu ska vi äta, sen mysa!

Återkommer ikväll då jag även svarar på mina kommentarer som jag fått!!

TAck

Kram på er
Petra

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej min vän!!



Ja, det låter verkligen som om du haft en fartfylld men ack så trevlig och rolig helg i helgen! =) det är så roligt när man träffar nya vänner och helst sånna man upptäcker att man har mycket gemensamt med oxå =)



tack så mycket vännen för komentaren av kortet. Själv tycker jag inte alls om att vara med på kort, så inte är det allt för ofta det dyker upp en bild på mej inte. Ja, jag får hoppas att LG kan vara stolt :p

Du är iaf för go du! <3



Ja, tiden har gått på tok för fort, iaf alla mina helger som jag skulle vara lediga på. Tyckte nyss att det var fyra helger som jag skulle vara ledig och nu har jag inga kvar =( Så till helgen blir det bara jobb. Har skitveckan i veckan oxå, huvva.



Såååå härligt att du fått hem lillan idag! Förstår att det är REN LYCKA för dej! Å sen att hon fyller hela tre år på onsdag. Hon blir ju stora tjejen. Inte alls så länga kvar innan hon är tonåring, hi hi hi.



Hoppas att du haft en underbar start på veckan vännen! och se till att mysa MASSOR ikväll nu! ;)



STORA KRAMAR!!

2009-04-20 @ 16:54:24
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: madeleine

hej :)

då behövde du ta igen lite sömn ju hihi

mm det blev det men sen pratar vi inte så ofta heller kan väl vara det :P



kramar gumman

2009-04-20 @ 19:42:20
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men så mysigt det låter med era cykelturer, kan tänka mig att C är stolt att hon kan cykla själv! Vem skulle inte vara det?! Och duktiga du som tränar, själv äter jag gott och myser i soffan... Borde allt ta mig ut på en till promenad, drömma kan man ju :-/



Trevlig kväll!

KRAM

2009-04-20 @ 19:46:13
Postat av: Kia

Vad duktig hon är lillpiga som lärt sig så fort! Man blir så stolt!

Ni verkar haft en fin dag! Kram kram

2009-04-20 @ 19:49:31
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Nina

Va mysig ni haft det med massa gos =)

Va duktig du är som tränar hela tiden!

Jag blir så arg på mig själv för att jag är så lat!



Föra året va jag riktigt dålig i ryggen! Är livrädd för att det är samma sak som komit tillbaka, för då börjar jag gråta!



Nu ska jag ta och natta Melvin!



Kram kram

2009-04-20 @ 19:53:31
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback