Vilken natt...

Fy vad jag har sovit dåligt inatt.
La mig relativt tidigt igår. Såg inte ens Greys klart. De du.
Men somnade inte förrän efter tolv. Bara låg och tänkte på min kommande helg =)
Och lillans hosta den ljöd så högt igenom hela natten dessutom. Vaknade massor av gr inatt. Host host host . Lillan fick medicin 2 gr under natten, kräkte eller hostade rättarsagt upp slem 2 gr så vi fick upp o byta lakan.
Men så som vanligt e hostan borta på morgonen. VAD ÄR DETTA?!
Så hon e på dagis som vanligt och jag e hemma o pluggar.
Fick tillbaka mitt andra arbete idag! Mkt beröm va de där.! Så stolt faktiskt.
Nöjd med mig själv.
Allt va hundra tills jag pratade med mina underbara hatobjekt nämligen försäkringskassan. Ja ja
orkar inte gå in på de mer idag, men dom har slagit ner mitt humör rejält iaf. Tur man har underbara människor runt omkring en som piggar upp en.
Tack Mikael & mamma utan er hade jag stoppat huvudet i marken helt o hållet.
Ni är guld värda!
Ja imorgon är det då äntligen fredag!!!!!
Tjoho!
Ska bli så underbart.
Och smokie ska faktiskt oxå bli himla kul att se. Trevligt att träffa sina vänner och käka ngt gott!
Nej jag får väl se till att plugga lite nu!
Kram
/Petra

Kommentarer
Postat av: max olivers mamma caroline

usch låter inte kul stackars tös kanske är det rethosta??

trevlig kväll mvh lina

2008-11-27 @ 16:20:30
Postat av: Zupermamman

Ja de kan de kanske vara. Ha en trevlig kväll ni oxå Kram Petra

2008-11-27 @ 19:30:33
Postat av: Anonym

Godkväll på dig! :)

2008-11-27 @ 19:33:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback