Underbara helg!

Ja bättre helg är svår att hitta!
Först somsagt var de en utekväll med kompisarna i fredags sen på kvällen kom Mikael & hämtade mig. Sen väntade helgen jag drömt om!!!
Han är så underbar denna man!
Kan fasen säga att jag hittat mannen i mitt liv! Jo de är sant. Jag känner så skarpt för honom så de e inte klokt!
Han är så himla omtänksam att jag blir helt rörd!
Aldrig träffat en kille som honom innan.
Bryr sig verkligen om mig. Känns lite skumt då jag knappast ät van vid att en karl gör de.
Exempelvis så har jag inte haft råd att köpa en vinter jacka åt mig ännu ( prioriterat en ordentlig vinteroverall åt lillan istället) men nu när han kom hade han med sig en jätte snygg splitter ny vinterjacka åt mig som han skickat ut sin mor att köpa!!!!! a vad kan man säga? Han är för bra för att vara sann helt enkelt.
Fick en dosett oxå så nu kan jag hålla reda på om jag tagit mina tabl om dagen eller ej.
Han åkte nyss. Känns så tomt!
Men vi fixar detta.
Vill ju dela resten av mitt liv med honom.

Pratade med lillan i morse! Saknar henne så!! Ska bli så kul att få hem henne imorgon igen! Känns tryggt.
Men hon va så glad. Ändå lugnande! Sa till henne att imorgon skulle hon få öppna sin adventskalender. Så skrek hon rätt ut JAA!!! JIPPI JIPPI JIPPI! Älskade unge. Jag blev nästan tårögd!
Hon är så himla fantastisk den tösen.
Mamman lilla älskling!
Ska strax göra iordning hennes kalender.
Har en "hemma" gjord adventskalender åt henne. Med en paket för var dag!
Man vet själv hur spännande det var med sådant när man va liten.
Ja du .... imorgon är de 1:a december. Helt otroligt.
Inte många dar kvar nu.
Och var ska man få pengar till julklappar? Hmmm tur man inte har så många att köpa till iallafall.
Lillans e redan klar. Hon ska få ett pippi dockhus av mig och lite saker till de.
Sen några små¨saker. De får räcka. Jag har inte mkt pengar just nu. Och dom får så mycket saker ändå.
Jag tycker det är viktigare att hon har en trygghet & massor massor utav kärlek,
Och det har hon hos mig!!!!

Får väl sätta upp ljusstakarna nu, eller kanske vänta tills imorgon när lillan e med. Kan ju vara mysigt för henne.

Nu ringer min älskling!
Kram/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback