sau ja!

Städat & klart!
Blommorna osså nöjda! Vissa kipparde verkligen efter andan. Förlåt.
Jag har inga gröna fingrar tyvärr.
Förlåt mamma men de e så. Jag vet du hoppas jag ska bli lika duktig som du på dom men nej. tyvärr,
Hittade alla mina gamla skivor somsagt ju. Lyssnar på Wyclef Jean just nu 911. Så bra!
Längtar efter min dotter nu. Snart så får jag hem henne igen! Skönt. Hinner mysa lite lite innan hon somnar.


Ett foto taget igår efter dagis. De va picknick på golvet! Mys! Min stora tös!

Kommentarer
Postat av: max olivers mamma caroline

hej

tösen din är väldigt lik dig:)

ha en fortsatt trevlig kväll.

2008-11-26 @ 20:37:34
Postat av: max olivers mamma caroline

hej

tösen din är väldigt lik dig:)

allt är bra här med oss.

mvh caroline

ha en fortsatt trevlig kväll:)

2008-11-26 @ 20:44:08
Postat av: Zupermamman

Skönt att allt e bra. E hon? Stackars tös. KRAM

2008-11-27 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback