Vilket uppvak!

Fy va otäckt att vi haft ett jordskalv i sverige. Vaknade av att mamma skicka mess angående detta. Jag har haft tur & ej vaknat av de. Men har en svag aning om att jag drömt om de & alltså kännt av de.
4,7 på richterskalan. Fy fan!
Vart e vi på väg?

En stor sak idag är att lillan bestämt sig för att gå till dagis utan blöja!!!
Stor dag. Har packat ner massa xtra kläder & trosor.
Får se hur de går. Hon e så stolt. Ja jag oxå.

Får väl se vad man hittar på för bus idag på jobbet. Två dar kvar att busa på ju innan allt avslöjas! HI Hi
Men man får väl se upp själv.
Ikväll blir de sängdax tidigt. Imorgon ska lillan va på dagis innan sju för att gå lucia & sen ha julfest!

Kram på er. Ha en bra dag
Petra

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vaknade inte heller mamma ringde och sa det imorse.

måste ha sovit hårt.

ha en fortsatt trevlig kväll

mvh caroline

2008-12-16 @ 20:20:42
Postat av: Anonym

Caroline: Ja de e skönt att sova ibland =) Men lite synd när de händer en sådan historisk sak. Ha en trevlig kväll du oxå Mvh/Petra

2008-12-16 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback