Vanlig Onsdag


Vi firade julafton i måndags somsagt då jag hade min älskade dotter då.
Hon firar jul detta året hemma hos sin pappa. =(
Men men... Så idag e jag själv. Men låtsas att det är vanlig onsdag. Funkar bra. Mamma ville jag skulle komma hem. Men då hade de blivit jul igen. O då hade det känts tomt utan lillan. Bättre att låtsas som ingenting.
Sov till 12.00 idag. Har jag inte gjort på flera år. LÅngt innan lillan föddes.
Sen va de julgröt (mammas goa hemmalagade) sen har jag bakat lite cornflakes kakor. Satt ihop mitt trevångs kakfat jag fick av syrran i julklapp! Tack så  fint. Har jag önskat mig länge. Fick massa fint. En jätte snygg ullkappa av min kära mor & hennes sambo, smink, ID smink bästa som finns. dyrt bara. En ny mascara. 3 böcker, älskar ju att läsa, örhängen, en fotoram till mina & mikaels första minnen, en stege så jag kan komma åt mina saker i mina köksluckor hihi, strumpor av min lilla loppa, lena & orups cd!! så bra, en jätte söt tomtenissa, (vi får alltid ngn tomte av mamma varje år, jätte kul att ha & spara) har kanske glömt ngt, förlåt i såfall. Jag blev super duper nöjd med allt jag fick! TACK!!!
Vilken underbar julafton vi hade. Så lugn & avkopplad. Min bästa någonsin. Man satt inte på nålar över att de skulle bli liv eller så. (mm de va så ibland innan, mellan mig o x.et.) nej de va en lugn o underbar jul.
Lillan fick lagom med klappar. hon va så duktig & blev så glad för allt.
Hon fick ett pippihus med möbler & figurer, ett stort flygplan, (är så fachinerad av de) en egen dammsugare,mickstativ (de höll hon på med hela kvällen) dockor, äntligen en pappadocka, minidockor med sängar, kläder, lotta på bråkmakargatan cd, pyjamaser, fina klackadojjor, porslinsservis, bok ... ja massor.

Sätter in lite foton så får ni se min lilla "docka" från julafton!
Så fin va hon. Hade nya klänningen & så hade jag våfflat hennes hår.





Mormor & Lillan!
Ngt spänd inför tomten!



Nu kommer Tomten ju!
Hmmm ... hur ska jag reagera...



Vår fine Tomte!



Ngt läskigt e de allt mamma.



En som inte alls e rädd för tomten =)
Har du verkligen varit snäll? Hi hi



Äntligen får man öppna sina klappar!!!


Nu dog bat i kameran.
Sätter in fler foton senare under dagen.

Ha det så bra.
Kram
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback