Sover sött...

Nu sover lillan gott.
Inget julgodis hann jag baka idag.
Får väl göra de nu. Ischoklad & cornflakes kakor tänkte jag göra.
Sen är de soffan som gäller. Med lite nygjort julegodis & ett glas julmust! Apotekanes hi hi
Den bästa såklart!

Blir en lugn helg. Bara massa mys & gos med lillan. Vi ska julpynta imorgon tänkte jag då jag firar med lillan redan på måndag. Sen ska hon vara hos sin pappa denna julen =(
Men nästa jul då e de min tur.
Slog in alla julklapparna igår. Då kom ännu mera julstämning. Satte ihop lillans pippi hus & slog in de.
SÅ fint. De lär hon gilla hoppas jag.
Just ja hon är fortfarande blöjfri!! Går super bra.
Hon fick en paket idag bara för att uppmuntra henne ännu mer & berömma henne.
En liten docka med barnvakt & en baby. Hon blev så glad.
Annars e hon inne i en tuff trots period just för tillfället., eller är de som hon håller på att bli sjuk. Vem vet.
Hoppas hon klarar av hela julen utan att vara sjuk.

Sista dagen idag på länge på jobbet ja, Tillbaka den 9.e januari igen. På min födelsedag!! Hade tänkt att eventuellt ha en liten fest här hemma på min dag eller nja dagen efter då de är lördag då. Får se.

Fick julklappar på jobbet idag. En fin olive olja av chefen, Twist & shake hette den. & så fick jag en jätte fin tomtenisse som va ljushållare av barnen! Så mysigt!

Nej får väl ta & baka de dära godiset. Så sugen =)
Kram
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback