Lycka är....

Ngt trött.
Va uppe sent igår eller nja inatt. La oss vid 03.00.
Va ju ute & gick vid tolv tiden. Så mysigt, Frost överallt, alla träden va så himla fina. Så romantiskrt på ngt sätt.
Löjligt jag vét. För just nu känns allting romantisk =9
Släpp en brakis & jag tycker säkerligen de e romantiskt för tillfället ha ha ha
Ja jag e lycklig!¨
Känns underbart. Idag har vi inte så himla mkt på schemat. En liten tur ner till centrum. Inhandla en flaska vin till imorgon. En chil out Shiraz tror jag den heter, rödvin. Riktigt gott. Ja de är ju nyår imorgon.
Mysigt!
& jag fyller år om 10 dar. Fast de känns inget speciellt. Inte som när man va liten & knappt kunde sova flera nätter innan.
Antar att det beror på att jag blivit äldre. Hmm känns skumt. 26 år snart. När man va yngre va 26 år jätte gammalt.
Ändå känner jag mig lika ung nu som då. Hmm...

Ringde lillan i morse. Saknar henne grymt mycket. Men hon har de jätte bra. Hon lekte kurragömma via telefonen. Hi hi Min underbara unge. Älskar henne så de går inte att förstå. LÄngtar tills vi syns igen.
Men nu ska jag ta vara på tiden här uppe med min man. =)

Lyssnar på Dolly Parton just nu! Vilken röst!
Gillar henne skarpt!
Får väl klä på mig strax. Sitter i morgonrock här & bloggar.
KRam på er
Petra

Lycka är att ha någon att älska & att känna sig älskad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback