Julmys

Idag ska vi hem till min mormor. Lillan e glad för de vankas köttbullar.
Efter mormor så är de hem till min mamma, alltså lillans mormor. Där vi ska sova inatt då jag åker till dalsland på söndag & vi inte ses så mycket mer.
Imorgon är de julfirande med min pappa med familj hemma hos syrran. Pust vilken helg. Mysigt men tufft.
Lillan lär va helt slut efter denna helg.
Runt middag lämnas hon till pappan sin på söndag. Sen 14.50 går tåget mot göteborg för mig. Där väntar min Mikael. Sen bär de hem till honom i Dalsland!
¨Mysigt,
En lugn Nyår blir de. Middag hemma hos han familj, sen hem & bara mysa , bara vi två, Ska bli så skönt.
Många som inte förstår de, att man kan sitta själva hemma en sån storhelg. men jag tycker att det ska bli jätte skönt. Mysigt helt enkelt. Man behöver inte alltid ha liv & rörelse kring sig. Nej vi kommer att ha kul ändå bara vi två.
För jag ingen som har härligare humor än just Mikael.
Så nu ska jag klä på min lilla prinsessa! Vi ska strax åka.
Kramar på er
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback