Hemresan =(

Börjar bli smått nervös inför hemresan imorgon.
Åker härifrån 07.33. Ska själv hitta till stationen då Mikael börjar jobba tidigare.
Hoppas bara jag fixar de.
Sen är de 6 timmar hem. Eller ja jag e hemma 13.37
Mamma e snäll & hämtar mig vid stationen. Sen bär de direkt av att hämta hem lillan! Skönt.
Vi såg förresten Mamma Mia igår kväll efter Dansbandskampen.
Va bra den är.
Mysigt att ha någon att krypa upp i soffan med & mysa till en bra film.
Vi var ute & gick en runda vid tolvtiden inatt. Så skönt de var efter allt vi krängt i oss. Blev ju en hel del tacos =)
Får väl se om man kan få ner Melleruds special eller om de får bli mackor ha ha.
Ngt skeptisk e jag. Men ack jag kan ha fel jag oxå. Har jag hört =)

Snön har börjat smällta bort här. Men jag är glad som hann se lite innan de försvann. Som sagt får vi knappt någon snö nere i skåne.

Allt känns så bra i mitt liv just nu.
Jag & lillan har kommit till ro i vårt hus, har fått en lugn & fungerande vardag ihop. Jobbet & skolan flyter på bra & så nu Mikael. Det är lycka jag känner. Lycka över att ha träffat en så underbar person som honom. Vi klickar på alla plan! Har aldrig haft så roligt med någon som jag har med honom.

Nu kom dom!
HJÄLP!
KRam
<Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback