Äntligen julstämning!

Vilken underbar morgon idag!
Visserligen va vi uppe tidigt, men de gick bra idag då lillans dagis skulle gå lucia tåg.
Så duktiga dom va!! Kände mig så stolt över lillan. Hon sjöng med som bara den på de ställena hon kunde. Fast höll sin ena fröken krampaktigt i handen hela tiden. Hon e ju lite blyg min lilla loppa!
Min mamma & lillans pappa va oxå med o tittade.
Sen va de kaffe/chokladmjölk/glögg & pepparkaka efteråt!!
Så mysigt!
Lillans fröknar e så duktiga!
Jätte fint gjort.

Har gått super bra även dag 2 utan blöja!! Så skönt.
En olycka men den va mitt fel, jag glömde att vi fick skjuts imorse så vi fick gå hem från dagis idag. En bit för små ben. Hann precis hem till vår ytterdörr så säger hon ledsamt att hon hade kissat i byxorna. Men en olycka händer så lätt.
Hon sover nu då hon e så förkyld & hostigm, sen va vi uppe väligt tidigt idag. Lucia tåget började 07.00



Lycka är att få stå bredvid sin bästa kompis & sjunga julsånger! Lillan i röd tomtemorsklänning!



Lite skön sjungande sång!



Hela lillans dagis!

Äntligen har man julkänslan i kroppen!
Kram
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback