Allt sket sig...

Hade ju massa ärenden att uträtta idag.Posta paket handla blöjor, mat, våtservetter & annat.
så jag packade in lillan i ytterkläder (detta är rätt tufft då hon bara vill krypa iväg =)) På med tossor ner i vagnen, på med mössa, filt & vantar.
Just ja, plånboken...
Vänta lite gumman, mamma ska bara ta plånboken....
sprang in. Letade & letade....
Efter tio min lyfte jag ur lillan ur vagnen, knäppte upp & letade vidare.
Så kom jag ihåg. Igår när vi åkte hem från Lund så blev lillan lite orolig så jag gav henne min plånbok att leka med.
Så den ligger kvar i mammas bil!
Som just då befann sig 5 mil härifrån.
SUCK!
Så de va bara att knäppa kläderna som jag kämpat med att få på henne, ut & gå en runda.
Vi kunde iallafall hämta ut lillans goboks paket utan ngt ur plånboken.
Alltid ngt!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback