Hej & hå

 Va tiden går.
Snart fyller min lilla tös ett år.
Va fort allt går. Känns som om det vore igår jag höll henne för första gången.
Händer mycket nu. Hon går i en jäkla fart runt alla våra möbler här. Bus hela dagarna i ändå.
Men det är underbart.
Köpte hennes fösta kängor igår. Såååå söta. Men va små dom e. =)
Har vi tur klarar dom hela vintern innan hon växer ur dom.

Ja vilket sabla väder vi fått. =(
Kan ju inte ta ut lillan då blåser hon ju bort.

Skulle jobba imorgon, men de går ju inte om vädert håller i sig, för hur ska då mamma kunna komma hit & passa lillskruttan?

Desperete Housewifes igår! Tacka gudarna för att det har börjat igen. Så bra så bra.
Likadant What about Brian som går ikväll! Super bra.

E så nervös, väntar på ett besked som jag inte kan berätta om ännu. Kanske imorgon.
=)
Spännande är det iallfall!
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tiden går såååå fort!!! Undrar vilket spännande besked du väntar på? Blir nyfiken ju! Kram

2007-02-22 @ 10:06:30
URL: http://lomo.webblogg.se
Postat av: zupermamman

Ja tiden går lite för fort känner jag ibland. Ja du.. jag kanske berättar under dagen. =)
Kramar

2007-02-22 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback