Epelepsi!

Har inte skrivit på ett bra tag då jag fick ett jäkla ep anfall i måndags kväll efter jobbet.
Blåslagen & medvetslös fördes jag till sjukhuset i ambulans, för att sen få tillbringa natten under observation. Urtrist.
Men nu börjar jag känna mig bättre igen.
Gubben har varit hemma & tagit hand om lillan då jag inte mått hundra.
Hon e stora tösen nu. Sa mamma idag för första gången.
Snacka om att man blir stolt. Då gör det inget att hon för 7:e dagen i rad vaknade 06.00 =)
Skriver mera när jag mår bättre.
ha de så bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ca

Men oj... hoppas det är bättre med DIG nu... :)

2007-02-05 @ 14:23:16
URL: http://mobfelk.blogg.se
Postat av: Malin

Vännen, vad otäckt! Hoppas du snart mår bättre igen. Krama gumman o dig själv från oss!

2007-02-06 @ 13:07:06
Postat av: zupermamman

ca:Tackar!
malin:Tack så mycket. Kram tillbaka till er alla!

2007-02-07 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback