Idag gäller det!

Idag om 70 min börjar Cornelia på dagis!
Så Spänd så!
Den två veckors långa inskolningen börjar idag.
Hoppas hon kommer att trivas där.
Jag vet iallafall att jag kommer att sakna henne var min sedan när jag jobbar.
Det enda jag kan komma på som ska bli positivt är att man sen kan äta lunch i lugn & ro.
=)
Nej nu måste vi skynda oss att bli klara!
Kram från oss!
Håll tummarna!


Här iklädd sin nya söta lång kläning från H&M med randiga strumpbyxor, sen hittade hon även stor syrrans hörlurar så spännande så! Men jag tror att vi skippar hörlurarna när  vi går till dagis!
101831-192

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till idag! Kram

2007-08-20 @ 09:48:47
URL: http://lomo.webblogg.se
Postat av: Zupermamman

Malin: Tack tack! Kram

2007-08-20 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback