VANSINNIG!!

Kom nyss hem från babysimningen!
Märk väl BABY simning! Ja babysar som ibland skriker & så. Det hör lixom ihop med babysar.
Cornelia va i vattnet cirka 4-5 min sen gick ngt snett, hon blev helt hysterisk. Ingen vet varför, ingenting hade hänt. Hon bara skrek & skrek som om de gällde livet.
En annan flicka isamma ålder började samtigt.
Vi gick upp & skulle trösta dom för att sedan återkomma.
Jag gick runt runt runt sjöng, pratade gjorde ALLT! Men ingenting hjälpte.
Hon va blå i huvudet & bara skrek. Jätte obehagligt, detta har aldrig hänt innan.
Andra flickan höll på likadant.
Vi fick ingen kontakt med dom.
Till slut kommer babysim ledaren fram o säger på fullaste allvar:
- Ta inte detta personligt men kan ni lämna bygget & åka hem. Vi har fått klagomål!!

VA?! De va ju babysim! BArn hörs ibland. Dessutom så har detta aldrig hänt innan.
Berättade detta för de andra mammorna i gruppen i omklädningsrummet. Dom höll med. De e ju sjukt!
Men nej vi fick åka hem & fick inte vara med mer.
Jag blev så paff att jag tyvärr inte sa ngt tillbaka till henne.
AHHHH va arg ja e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback