Ny favorit

Har länge varit en slav under choklad.
Då jag vill gå ner  lite i vikt så är detta inte så bra. Särskilt inte när de rör sig om flera choklad om dagen. VAR DAG!
Så min syrra kom med ett förslag. Att jag skulle pröva MÖRKT choklad. De är dels nyttigare, dels så kan du inte äta lika mycket som exempelvis mjölklala då de är väldigt mäktigt.
Men hallå de e ju äckligt! Eller?!
Ut & letade & letade.
HAr letat över en vecka. Men alla har innehållit nötter.
Eftersom jag är kraftig nötallergiker så är de ingen bra kombination.
Men så igår hittade syrran ett mörkt lala på Maxi till mig.
71 % kakao. HEter Origen Unico GUYAVE
HELT UNDERBART!
80 Grams chokladkaka varade BÅDE igår OCH idag!!!!
Och va gott sen!!!
Men man kan inte tugga på mörkt la la. Nej de ska smällta på tungan!
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback