Nu SKA jag sluta...

Har sagt länge nu att jag ska sova.
Men  nu måste jag lägga mig om jag ska orka läsa ut boken plus Amelia!
Ska ju upp tidigt till Öpnna förskolan.
Hoppas att där e unga mammor oxå & inte bara sådana där präktiga snobbar som är över 35 allihopa & ser ner på en annan.

Har ingenting imot mammor som är äldre än mig, men jag har dålig erfarenhet av dom. Jag ser kanske inte ut att vara 23 år så dom ska alltid titta snett på en & nästan ifråga sätta mig som mamma. INTE KUL!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Petra, hoppas allt är bra med dig! Vad söt Cornelia är :) Kommer och jobbar några timmar på tors, fre. Hoppas att vi ses. Kram

2006-11-10 @ 14:46:26
URL: http://www.elinsmat.blogspot.com/
Postat av: Zupermamman

Elin: Hej gumman! De va ett tag sedan! Ja jag kan inte säga annat =) Jag jobbar tyvärr bara på måndagar. Kramar

2006-11-10 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback