Dagens Outfit!

 
Trodde ni verkligen på de?
Dagens outfit?
Nope då har du kommit fel. =)
Jo okej nu när jag har lurat in er här.
Så här blir det resten utav kvällen.
 
Raggisar o leggins.
 
Tuff dag & samon åkte nyss på nattjobb. Barnen är borta hela natten. 
Ekar tomt i lägenheten. Men det var enda sättet som vi kunde lösa denna helgen på.
Då båda hade helgjobb på schemat. Så ikväll blir det lite tid vid min nya älskade symaskin imin egna syhörna.
Åhh det måste jag ju fota & visa er. Fick tag på ett sånt stort gammalt skrivbord på blocket som jag bara ÄLSKAR. Så nu har jag en egen syhörna! Mys!
 
O så ska jag testa att göra mugcake. Mums.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja vi får hitta en dag som passar oss alla :)

MM så mycket bättre är ett program vi följer så det ska vi se ikväll!!

Ha en mys kväll, skoj med egen syhörna.

Kram

2013-11-09 @ 17:39:12
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback