Virrpanna & bett i armen

 
Ja här skriver nu dagens virrpanna. Har haft fullt upp på jobbet.
Slitit som ett djur på nytt område, kul men rätt tufft.
Mitt i all stress så skulle jag få av mig mina handskar snabbare än snabbast (ja för ta de lugnt e inte min grej inte )
då jag hade saker i händerna så skulle jag vara "smart" så jag bet i handsken i skulle slita av den med tänderna. 
ICKE! Nejdå jag bet mig i armen! Det gick hål & gjorde skitont kan jag säga.
Och vad säger man nu när folk frågar- Vad har du gjort på armen? 
Hmm betit mig själv? ha ha
 
 
bild lånad här
 
För övrigt har det varit en bra dag. 
Cornelia har varit extra mysig idag. Pappahelg imorgon, suck. Vänjer mig aldrig.
Lukas däremot , ja du... vad ska man säga. Han måste vara inne i sin första trotsålder.
Han ber om russin hela tiden. O tjatar o tjatar, säger man nej till russin eller allt annat han vill men inte får
då får man ett TYST! slängt i ansiktet! UNGE!!
Surt blänger han på en o skriker TYST! Hmm han är 18 månader gammal.
När man då säger till honom att man säger inte så ja då börjar han stortjuta för tillsagd det tål han definitivt inte att bli. =) Underbara små barn de där. 
 
Tänkte visa lite bilder på barnen.
Det är ett tag sedan sist såg jag.
 
 
Barnen lägger förväntasfullt klapparna under granen =)
 
Vem kommer nu? Jo TOMTEN! Ngt skeptisk i början men oj oj oj sen va de gick bra. Lukas älskar tomten.
 
 
Min fina vackra tös! 
 
Min buse till pojk =) Fick knappt med honom på bild i dessa kläderna.
 
Cornelia bygger Friens Vetrinär station för glatta livet. Hon älskar sin julklapp.
 
 
Tok =) Behöver jag skriva mer =)
 
En del av lillans juleklappar
 
 
Lukas juleklappar. 
 
Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heej!! Jodå det är bra här.

Aj att bita sig i armen, ibland blir det allt lite tokigt :)

Fina bilder och pojkarna brukar oclså gå så med lådan på huvudet. Vilka busar vi har. Tänkte lägga upp dem bilderna här snart.

Ha en fin dag, kram kram.

2013-01-04 @ 09:44:35
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Otroligt söta bilder!

2013-01-04 @ 15:18:02
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Maria

HaHa, gäller att inte ha för bråttom :)
Fina ni är!!

kram kram

2013-01-04 @ 16:19:48
URL: http://sagafia.se
Postat av: by smj.

ååå så söta bilder!

2013-01-04 @ 19:42:43
URL: http://somsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback