Måndagslistan plus =)

 
Oj va längesen jag skrev måndagslistan.
Får väl ta den efter jag berättat om gårdagen
Igår var vi iväg hos mormor & morfar med Lukas. Jag & Mathias fick lite egentid & utnyttjade den till fullo genom att ta en löptur i skogen. Underbart då jag alltid springer på asfalt annars.

Sen vet ni. Sen kom mammas grannpojk in. En kompis som fick barn för 2 månder sedan.
VI FICK SNUSA BEBIS!!! Åhh så mysigt. 
Sambon fick dock förbud mot all sorts snusande. (Då han e sugen på fler ;))
Men det var hos honom bebisen trivdes bäst.
Så små dom e, tänk att ens egna har varit så små.
Suck. Tiden rusar iväg. Men vi får sova på nätterna iaf. =)
Var ålder har sin charm.
 
Idag kom lillan hem. =)
Lycka! Så mys & pepparkakshus kraschades idag. Lukas var lite chockad =)
 
 
Måndagslistan 
 
* Idag började jag ett vikariet på jobbet. Inte timanställd nu utan fick en vikarietjänst. =)
 
* Cornelia kom hem, behöver jag säga mer .
 
* Imorgon börjar skola & dagis = Vardag.
 
* På onsdag fyller jag år!! 30 år har gått. suck, ska det verkligen vara med på denna listan ha ha
 
* Jag har haft en mysig helg, gårdagen toppades med fotbad & fotvård utav sambon på kvällen. 
 
* Jag är Lycklig!! Jag har allt man kan önska sig här i livet. Allt löser sig till slut har jag valt att tro på nu.
 
* Träningen går kanon!
 
 
Min goa tös
 
 
Min fina familj!
 
 
 
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hej vännen! Ås mycket härlig positiv energi du sprider, å tack för tipset om tidningen den isnpirerar, så ja nu ahr jag skotestet själv :-D Men är itne kry så att träna kommer inte på frågan än, men nu längtar jag iaf, ett tag hade jag inte ens lusten att träna, men nu kan ajg itne bärja mig, tur du finns å tispar å inspirerar <3 KRAM å grattis til lvikarietjänsten!!!

2013-01-08 @ 11:44:34
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Vilken fin familj du har :) & låter som en bra måndag, försök att fokusera på det fina i livet.
sv: Åh, det gör mig så glad. Tack så hemskt mycket kära du!
Kram

2013-01-08 @ 12:24:50
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Härlig måndagslista och vad gosigt att snusa på bebis... Längtar verkligen nu!

2013-01-08 @ 19:31:43
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback