Helg & hundvakt

Då vart det helg, IGEN.
Oj oj oj vad tiden rusar iväg.
Skönt med lite ledigt. Mys med mannen & barnen. Som jag längtat.
"lillan" somnade SITTANDES i soffan framför Doobidoo =) 
Mys! Just nu sitter jag & väntar på Mathias , han e en snabbis i affären. Blöjorna e slut.
Trevligt att upptäcka såhär en fredagskväll. ha ha
 
Denna helgen är vi hundvakter åt mammas vovvsing! Mys!
Så underbart det var att komma hem från jobbet, ta ut hunden på en promenix i det fin fina vädret som vi hade idag. Fick ta av jackan pga värmen. Härligt!
 
Ngt avis på alla som är på Ladies Night just nu. Men men jag valde själv att passa iår.
Tyckte inte det var så lockande "pojkar" med i år =)
Men ja, nu ångrar jag mig. En tjejkväll e aldrig fel.
Får väl be sambon min om en show istället ha ha
 
kram på er finingarna mina!!

Kommentarer
Postat av: Solveig Lundin

Visst tror man knappt det är sant vad tiden gå. Ändå längtar man till fredagen igen. Lycka till med vovven och ladys night

2012-10-19 @ 22:34:01
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mysig helg ni ska ha, bara lillen får bli helt frisk, stackaren som varit sjuk så länge... :-/ Här har vi bakat, badat och varit i skogen i dag, så barnen somnade båda två nu, INTE bra, hur ska de nu kunna somna ikväll?!?!
Har inte kunnat träna på snart två månader pga halsen, men hoppa kunna smyga igång till veckan med träningen, för nu är abstinensen stor å all kondis all världens väg... KRAM

2012-10-20 @ 16:32:34
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Meeen måste berätta att jag äntligen fick säga hej till en sexa som första nr på vågen, å det var länge sedan *wieee* Så glad och blir pepp att fortsätta viktresan ytterligare 5 kg :-D
KRAM IGEN <3

2012-10-20 @ 16:33:27
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback