Suck

Fy tusan säger jag bara. 
Lukas frisk denna veckan. MEN i måndags så åkte Cornelia på de.
Så måndag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag har hon legat med hög feber & varit såå slö.
Över 40, 5 grader har hon haft var dag...
Men idag verkar de ha vänt. 
Värsta av allt är ju att det har varit höstlov denna veckan. Mathias hade planerat så mkt 
inför denna veckan. Men men det får vi ta en annan dag helt enkelt.
Helgen blir lugn där alla får chansen att återhämta sig.
Igår var jag ledig från jobbet, skönt att vara hemma & ta hans om lillfisen som varit så dålig. (ja hon är äldst men är alltid lillan i mina ögon)
 
 Blir ett löppass i ösregnet senare idag iaf. Alltid ngt.
Jag & Lukas har varit uppe ett par timmar nu.  Vi har diskat, han ÄLSKAR de. Blir galen när man tar bort honom därifrån.
En annan sak han är helt galen i är månen!! Han tjatar om den natt som dag. 
Månen månen månen. Vinka hejdå. Månen!
Suck, inte lätt att förklara att månen "sover" om dagen & enbart är framme om natten. Om ens de var dag.
Roliga barn. ha ha
 
kram kram på er
Trevlig helg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback