Gekås & aj aj

 
Ja jag har inte så mkt ork & energi till bloggandet längre.
Vill så gärna, mår så bra av det men tiden räcker inte till alltid. 
Kämpig tid just nu, kan ej gå in på vad än... men vi kämpar oss framåt.
 
Igår blev det en spontan tur till Ullared (gekås) med mamsen! =) 
Alla barnens julklappar inhandlades & lite mer =) 
(så du som skrev kommentaren angående gekas, JAPP de vart jag =) vem är du då det var anonymt =) Hade varit kul att veta )
Fann även ett par skor! Sån lycka. Jag har inte haft nya skor på länge. Tycker så mkt om dom att jag hade dom på hela kvällen hemma igår ha ha . Knäppis jag vet.
Toppar hittade jag många oxå. Bra priser där. & för första gången på en lååååång tid kommer jag åter igen i strl S.
Fatta vilken känsla det är att stå & leta efter strl S!! 
 
 
Lillan hemma igen efter en helg hos sin pappa. Mys!! Vi har myst med ljus & sen läst länge. Äntligen hela familjen samlad. =) Båda barnen är friska!! Vågar man ju knappt skriva för då blir de väl en ny sjuka... =(
 
I lördags överraskade jag mig själv! Jag har ju gått helhjärtat in i löpningen nu. Den har ju blivit en del av mig. 
Men jag har som mest löpt 1 mil. O  detta enbart 4 gånger. Men så i lördags hade jag planerat att se hur långt jag orkade springa egentligen. Laddade upp med bra med kolhydrater ett par  timmar, sen klädde jag på mig , laddade med en flaska vatten & sprang iväg. O sprang & sprang & sprang. =) Första 5 km hade jag håll i höger sida. Sen gav de med sig,
Underbart väder , lagom kallt & inget regn. 1 mil kom & gick, 11 km , 12... 
Ja , mitt egna (innersta & hemliga) mål var 15 km för den dagen. Men jag anade ju att 15 km så där hux flux när man enbart har sprungit 10 km innan är rätt mkt.
Så ja, mitt mera realistiska mål låg på 12 eller 13 km, Max.
Men icke. Jag asade mig runt 15 km!!! Jag ! Jag klarade springa 15 km rätt upp & ner utan att stanna!
JAG?!! En enorm seger.
Visst ingen bra tid. 1timme & 41 minuter, men jag sprang iaf. 6,44 min/km
Så jappp igår hade jag ont & idag kan jag knappt gå =)
Men oj vad det är värd de! Jag satsar ju på halvmaran i sommar 2013!!
 
Kram alla fina där ute

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad skoj med ett besök på Gekås :)

Mm aldrig fel med lite egentid, beöver man då och då.

Det var ju väldigt fint, men vi upplevde det lite rörigt!! Men kanske tar lite tid innan man vänjer sig.

Ha det fint, kram kram.

2012-11-26 @ 20:41:41
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Wooooow!!!! Så bra jobbat vännen med löpningen, du rockar fett!!!! Å det lät mysigt med en tur till Gekås med :-D Maila mig gärna för jag har gått och grubblat å varit orolig att du blivit sjuk med ep eller cancer eller... ja massa hemskheter föreställer jag mig, så vill du dela med dig vore jag glad, för det givetvis inte vidare! Styrkeramar <3

2012-11-27 @ 08:51:05
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Anette

Usch vännen inte kul när man mår dåligt .... vet precis hur det känns . Tog själv en bloggpause men bloggen betyder sååå mkt för mig även om jag mår dåligt ! Så skönt att hittat alla julklappar , Gekås e bra för det ;)
Önskar dig en toppen kväll
kraaaaaam

2012-11-27 @ 16:45:32
URL: http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Kul med en liten shoppingtur :) Men mindre kul med allt som händer hos er.. Ingen aning om vad det är, men jag hoppas för er att det snart vänder. Kram!

2012-11-28 @ 18:59:46
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: renatas.blogg.se

Men herregud vad duktigt gjort av dig! Åh jag vill så gärna börja träna jag med, men jag måste hitta min inre kraft!!

Hoppas att ni mår bra och att allt löser sig för er, vad det nu är! =)

Kramar

2012-11-28 @ 20:32:10
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Starkt jobbat med löpningen! Vad roligt när det går bra och skönt att ni alla är friska - hoppas verkligen det håller i sig...

här har det varit sjukstuga några dagar - Emma satsade på vattkoppor, nässelutslag och svinkoppa på samma gång... Rätt snällt av henne att maximera sjukdomarna under en kort period så att det inte blir så mycket vab... Dessutom har hon fått allt väldigt lindrigt... ;)

Hoppas att det löser sig, vad det än är.. och att allt är bra med er!

2012-11-29 @ 14:04:12
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Tack så mcyket! kram

2012-12-01 @ 15:30:33
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback